standarde contractualeEste o revizuire periodică a standardelor contractuale şi de calitate cerute de NSC în vederea confirmării contractului de dealer (şi a certificatului ISO).

Scopul constă în verificarea nivelului de calitate pentru:

  • organizarea afacerii (identitate vizuală, imagine, ordinea și curățenia locației)
  • instruirea echipei
  • dispozitive şi echipamente speciale
  • adoptarea şi aplicarea procedurilor specifice Brand – ului
  • sistemul IT şi hardware

Pentru fiecare tip de serviciu folosim o soluție web proprie, dezvoltată pentru efectuarea tuturor activităților și pentru a oferi actualizări în timp real tuturor părților implicate

SAA – STANDARD AUDIT APPLICATION

O aplicatie web-based, special dezvoltata pentru a ajuta DEKRA in gestionarea intregului proces:

  • trimiterea unei scrisori de notificare a dealerului privind vizita noastra
  • desfasurarea activitatilot la fata locului, in timp real (cu utilizarea de check-listuri proprii)
  • pregatirea raportului
  • publicarea statisticilor cantitative (progres/rezultate) si calitative (performanta)

Au incredere in noi:

parteneri

Share